Saturday 29 September 2012

cerita dongeng saya.


Mungkin ini yang pertama dan terakhir. Izinkan saya untuk mencoret sedikit kata disini untuk menjadi bingkisan kenangan antara benua J. Bingkisan buat kamu juga. Izinkan saya merepek dalam English juga kerana memikirkan anda sahaja mampu memanipulasi otak saya dan mengubah ayat-ayat jiwa kosong saya terpesong menjadi ayat seorang ‘sasterawan’ penuh berbunga-bunga. Hehe J

I’m glad that I ‘meet’ you.

I’m glad that you ‘exist’ in my life.

‘garang’! That was your first impression about me.

You said that I’m snobbish and annoying J *well thanks*

I don’t talk much with stranger. And I’m awesome non-stoppable talky-walky when my families and friends around me. But you are talkative with everyone.

But I typed a lot and you’re not. It took more than 2 to 3 week for you to reply my email. And yeah, it’s annoying J but then as a friend, knowing you, you might studying out of fear kan? And as a BFF, I know you buat2 busy kaaaaaaaaaaaaaaaann? Haha.

I haven’t seen you for a long time. Aren’t you missing MALAYSIA? ‘I do’. You answered me with a null expression. I just can’t read your mind.

Unpredictable-kiddo.

And every time I made a mistake, you’ll ‘shout’ at me: “tampaq dahi sat g tau la”.

Thanks to your ‘loghat utaqa’. The words really become a part of me until today. Somehow, every time I heard my members spoke in utara-ian slang, the first thing that cross-up in my mind was you J



‘mana ada Malaysia dengan Madinah jauh. Cuba hang p tengok map kat google tu. Kan dekat?’
Hehe. 

'Yes! Dekat~ Selamat kembali ke Malaysia soon!'

‘soon? Bila pulak aku kata nak balik soon. Ingat dekat ka? Mengarut chemy ni’

'See? sangat senile punya orang. Tak sampai seminit cakap dekat tadi.'

Bukan benua yang memisahkan kita. Kau dan aku yang memilihnya. Dan DIA yang menentukan segalanya.

Persahabatan ini mungkin boleh berubah dengan izin-NYA juga.

Thanks for liking me because of ALLAH my dear friend J

I appreciate it. Really appreciate it.

4 comments:

  1. wah.... berpujangga ye cik qynhiou

    ReplyDelete
  2. please say, it was him....?? hewhewhew..... i.a kalau dah jodoh x kemne.... -nurul-

    ReplyDelete