Sunday 25 December 2011

tujuan...

okay first of all, ASSALAMMUALAIKUM dan salam sejahtera (mcm pengacara la pulak. hee)
ehem, tujuan aku ber-blogging ni sebab aku bosan kot. Aku tengok semua orang busy dengan blog sana sini, so aku pun nak mem-busy-kan diri jugak laa. hehe. Selain tu, aku minat buat cerpen, aku ade gak hantar karya aku kat penulisan2u tapi susah giler aku nak follow komen ke kritikan membina ke ape jelah sebab aku tak reti kot dengan konsep penulisan2u tuu. So aku pun try laa blog ni pulak. Tengok mcm sonang je nak post entry and check balik.

Lepas tuu, aku harap sangat aku boleh gain and share ilmu-ilmu dunia akhirat dengan rakan bloggers sekalian since aku yakin ramai dikalangan bloggers ni adalah penuntut-penuntut IPT, orang-orang yang berpengalaman, bijak pandai dan adik-adik yang menghiburkan. hehe

Last but not least, suka aku nak bagi tau AKA infom kat korg, semua citer yang aku buat adalah rekaan semata dan xde kaitan dengan sesiapa pun. Segala persamaan tu, sure sangat sebab kebetulan :) and aku benarkan korg nak share apa pun entry dalam blog ni.

Sebarang kecacatan dan kekurangan amat dikesali oleh pihak saya. LOL. Minta maaf juga kalau ada terkasar ke tergarang ke ke ke semua tu. Okey salam.

1 comment: